Çocuğunuzu Cesaretlendirmek için 20 İfade




  1. İyi iş çıkarmışsın, teşekkür ederim.
  2. Doğru yoldasın, seninle gurur duyuyorum.
  3. Anlayışlı olduğun için teşekkür ederim.
  4. İlk söylediğimde dinlediğin ve uyguladığın için teşekkür ederim.
  5. Harika bir çocuksun.
  6. Yaptığını takdir ediyorum.
  7. Neleri başardığını bir bak.
  8. Ne kadar önemli bir karar verdin.
  9. Ben istemeden bunu yaptığın için teşekkür ederim.
  10. Anlatmak istediklerini mutlaka dinlemek isterim.
  11. Kendi başına çözdün, harika.
  12. Adım adım ilerliyorsun neredeyse başardın.
  13. Çok dikkatli dinledin teşekkür ederim.
  14. Bu yaptığın senin için yeni bir şeydi çok gayretlisin.
  15. Yaratıcılığını çok beğeniyorum.
  16. Pes etmedin birkaç kez denedin ve başardın.
  17. Bir kez daha dene, önemli olan elinden geleni yapmak.
  18. Paylaştığın için teşekkür ederim.
  19. Devam et, başarabilirsin.
  20. Seni seviyorum

Çocuğunuza söyleyebileceğiniz 60 Olumlu ifade yazısına buradan erişebilirsiniz.

Çeviri: Uzm.Psk. Ayşe Başak Erk/ RachelWojo
kaynak:http://cocuklaringelisimi.com/2016/11/08/cocugunuzu-cesaretlendirmek-icin-20-ifade/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuklara Telefon Numaralarını Öğretmek için Etkinlikler

Çocuklarda İnce Motor Beceri Gelişimi: Makas Kullanımı ve Makas Etkinlikleri

SPOR YAPAN ÇOCUKLAR DAHA BAŞARILI